RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII
(RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):
Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic si trimitand un e-mail la contact@spitiflash.ro.
Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.
E-mail-ul ce va fi transmis la contact@spitiflash.ro trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
-Intentia de a returna produsul, cu rugamintea de a mentiona numele produsului.
-Numele complet pentru care s-a efectuat comanda.
-Numele persoanei ce trimite produsul retur – expeditorul (in cazul in care va fi altcineva decat clientul)
-Seria facturii (factura se gaseste in plicul cu AWB-ul si garantia produsului – daca produsul are garantie)
-Contul IBAN si numele Bancii la care se va face livrarea, de preferat al dumneavoastra – clientul.
In cazul in care oferiti un alt cont bancar, mentionati numele complet al persoanei ce detine acel cont precum si numele bancii unde este detinut acel cont.
-Numarul de telefon la care puteti fi contactat.
Returnarea banilor in cont urmeaza a fi efectuata conform legii in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului de la curier.
Comandand in magazinul nostru online, va dati acordul pentru returnarea banilor prin virament bancar direct in contul furnizat de catre dumneavoastra.
Clientul NU va trimite colete cu ramburs la destinatie. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul.
Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice sau grup de persoane fizice constituite in asociatii.
Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).
Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client, iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul spitiflash.ro.
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, recomandat inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia comerciantul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (recomandat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile de la primirea produselor de la client.
In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de spitiflash.ro), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.
Procedura de returnare a produselor
Consumatorul informeaza SC ID Stores Solutions SRL cu privire la decizia de returnare a produselor, printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail).
Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatii care revin consumatorului:
Produsele sunt inmanate catre SC ID Stores Solutions SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea returnarii. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
– Produs nefunctional: In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.
– Produs in colet deteriorat: Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, este recomandat ca acel colet sa fie fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va fi transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
– Produse livrate gresit: In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Solicitarile de retur se notifica la adresa de e-mail contact@spitiflash.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.
Mentiune
In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, recomandat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- Licente software;
- Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, casti);
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
- Produse alimentare
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser
Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea SC ID Stores Solutions SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.
Reclamatii
Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de e-mail: contact@spitiflash.ro
DECLINAREA RESPONSABILITATII
Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.
Litigii si dispozitii finale
Orice alta situatie legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator/client. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata din Bucuresti.